Nieuwsbrief Nieuwsbrief

Nummer 215, 2 mei 2024

Hemelvaartsdag 9 mei in Cothen

Op donderdag 9 mei is er een gezamenlijke Hemelvaartsdag in Cothen. Wie alleen voor de dienst komt, wordt om 9.30 uur in de kerk op De Brink 9 verwacht. Wie daarvoor ook mee wil doen aan het ontbijt, is een uurtje eerder welkom: 8.30 uur. En de sportievelingen die er niet voor terugdeinzen om vroeg uit de veren te komen, worden al om 6.30 uur verwacht bij de start van het dauwtrappen. Opgeven is niet nodig, goed schoeisel wel.Meer informatie op de website van de Protestantse gemeente Cothen: www.protestantsegemeentecothen.nl/dauwtrappen.

BovenWijks

Ook de laatste avond van dit seizoen in het programma van BovenWijks kon zich verheugen in een goede belangstelling van mensen van binnen en buiten de kerk.
Pieter Hoekstra hield een verhelderend verhaal over Viktor Frankl en de zin van het bestaan.
Meer informatie over Frankl en zijn logotherapie is te vinden op https://therapeutikon.com.

Excursie BovenWijks: houd zaterdagmiddag 1 juni vrij!

Zoals we in onze flyer aangekondigd hebben, willen we ook dit jaar weer een excursie organiseren! We zijn nog niet helemaal rond maar we gaan voor een interessante rondleiding/bezoek ergens in Utrecht.
Noteert u/jullie alvast de datum? Vertrek met het OV of eigen vervoer even na het middaguur uit Wijk. Volgende week hoort u meer!
Team BovenWijks, Janetta van Rijswijk

Volgende deadline 8 mei

Vanwege Hemelvaartsdag proberen we de volgende Nieuwsbrief op woensdag 8 mei te versturen. Kopij ontvangen we die dag graag voor 12.00 uur.

Hartelijke groet,
Cobie de Boer, Marieke Borgers